delivery.png
Оплата і доставка
Способи доставки?
  • Ми співпрацюємо з компаніями Нова Пошта і УкрПошта з питаннь доставки замовленнь.

  • Ми здійснюємо доставку по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій.

  • Відправка перевізником Нова Пошта здійснюється кожного дня, перевізником УкрПошта - кожного вівторка та четверга.

  • Більш детальну інформацію ви можете знайти на сторінці Оплата і Доставка.

Вартість доставки?
  • Для всіх замовленнь вартістю понад 500 гривень - доставка безкоштовна.

  • Для всіх замовленнь вартістю понад 800 гривень - відсутня комісія за переказ коштів.

  • Для всіх замовленнь вартістю до 500 гривень - доставка відбувається за тарифами Нової Пошти або УкрПошти.

  • Більш детальну інформацію ви можете знайти на сторінці Оплата і Доставка.

Способи оплати?
  • Ви можете обрати накладний платіж на пошті (післяплату) або оплату на банківську карту ПриватБанку. 

  • У випадку оплати на карту ви маєте можливість уникнути додаткових платежів (комісії) за переказ грошей.

  • Для замовленнь загальною вартістю менше 250 - необхідна повна передоплата.

  • Більш детальну інформацію ви можете знайти на сторінці Оплата і Доставка.

Чи є можливість самовивозу?
  • Ні, наразі немає. Відсутність офлайнових магазинів та точок самовивозу - частина стратегії компанії, це зокрема дозволяє нам тримати ціни нижчими, ніж в конкурентів.

  • Крім того, доставка замовленнь понад 500 гривень для вас повністю безкоштовна).

Чи є можливість кур'єрської доставки?
  • Ми свідомо відмовилися від власної кур'єрської служби.

  • Ріст кількості відділеннь Нової Пошти та УкрПошти роблять доставку контактних лінз більш зручною на відділення біля дому чи офісу і отримання їх у зручний для Вас час.

  • Проте ми з радістю організуємо для вас кур'єрську доставку силами Нової Пошти - просто оберіть відповідну опцію при замовленні.

  • Вона теж буде безкоштовною для Вас для замовлення від 500 грн.

Коли я отримаю своє замовлення?
  • Переважна більшість замовленнь відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
  • Замовлення, які були підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.

  • Термін доставки для більшості замовленнь становить 1 день, в деяких випадках цей термін може скласти 2-3 дні (у випадку складних погодних умов цей термін може збільшитися).
  • Деякі категорії товарів (напр., торичні лінзи) потребують внутрішнього переміщення між нашими складами, в такому випадку час формування замовлення може скласти 2-4 дні.

Переглянути все
faq.png
Загальні запитання
Чи ваші лінзи оригінальні?
  • Безумовно. Всі наші лінзи оригінальні, сертифіковані в Україні та ЄС, мають всі сертифікати відповідності та техумови.

  • Здоров'я та безпека наших клієнтів - наш головний пріорітет.

  • Більш детальну інформацію ви можете знайти на сторінці Гарантії якості.

Який термін придатності лінз?
  • Всі наші лінзи мають достатньо великий термін придатності (>2 років).

  • Ви завжди можете уточнити термін придатності конкретної лінзи під час оформлення замовлення.

  • Більш детальну інформацію ви можете знайти на сторінці Гарантії якості.

Чому у вас такі низькі ціни?
  • Ми закуповуємо продукцію безпосередньо у виробників і у великих об'ємах.

  • Ми не несемо витрат на утримання оптик і точок самовивозу та надлишковий персонал.

  • Ми не входимо в жодну монопольну мережу і самостійно визначаємо роздрібні ціни.

Чи є можливість кур'єрської доставки?
  • Ми свідомо відмовилися від власної кур'єрської служби.

  • Ріст кількості відділеннь Нової Пошти та УкрПошти роблять доставку контактних лінз більш зручною на відділення біля дому чи офісу і отримання їх у зручний для Вас час.

  • Проте ми з радістю організуємо для вас кур'єрську доставку силами Нової Пошти - просто оберіть відповідну опцію при замовленні.

  • Вона теж буде безкоштовною для Вас для замовлення від 500 грн.

Коли я отримаю своє замовлення?
  • Переважна більшість замовленнь відправляється в день оформлення замовлення до 15:00.
  • Замовлення, які були підтверджені після 15:00 або у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.

  • Термін доставки для більшості замовленнь становить 1 день, в деяких випадках цей термін може скласти 2-3 дні (у випадку складних погодних умов цей термін може збільшитися).
  • Деякі категорії товарів (напр., торичні лінзи) потребують внутрішнього переміщення між нашими складами, в такому випадку час формування замовлення може скласти 2-4 дні.

Переглянути все
Користувацькі запитання
Добрый день. Не вижу цену товара. Он есть в наличии?

Так, наразі цього продукту немає в наявності, тому не видно ціни. Але скоро очікується поповнення запасів)

Чи є кривизна 8.6 даного товару? Якщо так, чи планується продаж від Вашого магазину?

Ні, немає, лише 8.4 та 8.8

Всі лінзи з кривизною 8.6 ви можете знайти за цим посиланням.

Останнім часом користувався розчином hy-care-liquid-360. Чи схожий за своїми властивостями цей розчин на розчин Maxima Elite? Чи можливо перейти на нього після hy-care-liquid?

Так, вони схожі за своїми властивостями і складом, а також обидва відносяться до катогорії універсальних розчинів. Перехід з одного на інший не повинен викликати жодних проблем.

Припис що це? У чому полягає сенс строки припис? Не можу зрозуміти. НАскільки я знаю в упаковці лінзи однаково підходять як для п, так і л ока

Так, ви абсолютно праві, лінзи підходять як до лівого, так і для правого ока.

Сенс розділеної форми в тому, що деколи зір на різних очах відрізняється.

Якщо у вас він одинаковий  на обох очах - одну "галочку" можна зняти.

Переглянути все